سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]

تریبون آزاد شهرستان اهر

 
 
حمام تاریخی قوشالار ( قوشا ) که پاییز سال 86 سر از خاک بیرون آورده بود، هشتم خرداد ماه امسال تخریب شد. چرا و چگونه ؟ مقصر کیست ؟
برای پیدا کردن جواب این سوال اول بهتر است مطلب دوهفته نامه گویا را که در اهر چاپ می شود بخوانید و با بررسی آن متوجه می شویم که شهر اهر چقدر عقب مانده که یک اثر ملی در آن خراب می شود و هیچ کس صدایش در نمی آید و نیز متوجه می شویم که که چون مخرب این اثر امام جمعه شهر است کاری با او ندارند و آب از آب تکان نمی خورد و اگر یک نفر فرد عادی این کار را می کرد خدا می داند چه بلایی به سرش می آوردند بعنوان مثال وقتی یک نفر دست به کند و کاو یک تپه باستانی بزند و چند شی قدیمی پیدا کند و دستگیر شود چه می شود ؟  
واقعیت این است که اهریها باید تاوان انتخاب نشدن حاجی زاده به مجلس خبرگان را بپردازند چون بیش از نصف رای دهندگان اهری به سایر کاندیداها رای داده اند . این تازه اول انتقام جویی او از اهر است .
وقتی به گذشته کشور افغانستان نگاه می کنیم متوجه می شویم چند سال پیش پس از تخریب مجسمه های بودا در افغانستان توسط متحجران طالبان چه غوغایی در جهان و حتی در کشورمان بلند شد و امروز با تخریب حمام قوشا در اهر مشخص می شود که طالبان واقعی هنوز زنده است و در اهر نفس می کشد .
حتما تخریب این حمام هم از توطئه های استکبار جهانی بویژه آمریکاست چون ما هر کار غلطمان بر ملا می شود آنرا به آن بیچاره ها نسبت می دهیم . پس تخریب این حمام کار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست .
همچنین با مراجعه به اینترنت متوجه می شویم خبر پیدا شدن این حمام در همه سایتها و روزنامه ها با هزاران آب و تاب و در اولین فرصت درج شده است و حتی در صدا و سیمای استان نشان داده شد ولی خبر تخریب آن توسط یک امام جمعه فقط در یک روزنامه محلی آن هم با هزاران سانسور و ترس و لرز نوشته شده است ، این یعنی آزادی بیان و آزادی مطبوعات
شما هم نظرتان را به این بنویسید . با تشکر






بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 7231  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «