سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تریبون آزاد شهرستان اهر

 
 

درباره برگزاری دومین همایش راهکارها و موانع توسعه ارسبارن

واقعیت این است که اگر دهها مورد از این همایشها هم انجام گیرد ، کتابها و مقالات منتشر شده و توزیع شود و بودجه ها در این راه صرف شود باز هم فرقی به حال منطقه ما نمی کند .
باید توجه کنیم که دولت همیشه به مردم یک منطقه و صفات ، اخلاق و روحیات آنها نگاه می کند و امکانات و بودجه می دهد و اکثریت مردم منطقه ما هر بلایی هم سرشان بیاید کوچکترین صدایی در نمی آورند و عکس العملی نشان نمی دهند . ( شاهد بر این مساله : قطع مکرر و پی در پی و طولانی مدت برق ، تخریب حمام قوشالا اهر و ... )
از طرف دیگر اکثر نویسندگان و خبرنگاران مطرح و بانفوذ در منطقه ما (البته نه همه آنها) به بیماری چاپلوسی برای روسا گرفتارند و بسیار محافظه کارانه عمل می کنند و آنچه می نویسند یا می گویند تعریف و تمجید از منطقه ارسبارن است گویی این منطقه « محروم » اصلا مشکلی ندارد و بهشت برین خداوندی است . برای اثبات این مساله به اخبار صدا و سیما ، خبرگزاریها ، روزنامه های محلی و سراسری مراجعه کنید . ( این چاپلوسی یا به قول خودمان دستمال کشی برای آن است که فقط موقعیت خودشان را حفظ کنند و با کسی درگیر نشوند و یا چیزی ننویسند که به مذاق مسئولی خوش نیاید ، حالا هر چه بر سر منطقه می آید که بیاید به آنها چه ربطی دارد ! )( باز هم شاهد بر این مساله : قطع مکرر و پی در پی و طولانی مدت برق ، تخریب حمام قوشالا اهر و سایر مشکلات متعدد شهر ... )

و از طرف دیگر وقتی مسئولی به شهر ما می آید مسئولین ادارات آنقدر شهرمان را برایش تعریف می کنند که گویی اهر مدینه فاضله است و هیچ مشکلی ندارد . مسئولین ادارات پشت تریبون همدیگر را تعریف و تمجید می کنند و کسی بد کس دیگری را نمی گوید .

با این اوضاع اهر تا قیام قیامت همین طور خواهد ماند .







بازدیدهای امروز: 5  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 7234  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «